Lenteklaar met ons mega tuinassortiment.
Je verwacht het niet
Turbo onkruidverdelger (Concentraat, 3x 100ml) | Ook voor je gazon!

43,
50
40,
89
we hebben het
wel
Klantenservice
Stel je vraag.
Tel: 0294 72 08 75
Bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00
Klantbeoordelingen
Betalingsmogelijkheden
Op rekening
iDeal
PayPal
Bancontact
Vooruitbetaling

Onze voordelen
Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis.
Reuze assortiment.
Nergens goedkoper!
Betaal binnen 14 dagen na aankoop.
Levering in Nederland en België.
Niet goed, geld terug.
Kabelshop.nl
Weet ons te vinden:
Kabelshop BV
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Tel: 0294 72 08 75
Senior Klantenservice Medewerker
![]() |
![]() |
![]() |
||
Omschrijving
Samen met je collega's ben jij het directe aanspreekpunt voor al onze klanten. E-mails controleren en versturen, retouraanvragen behandelen en de telefoon opnemen behoren tot jouw takenpakket. Niks is jou te gek en je weet altijd alles zo te verwoorden dat iedereen met een tevreden gevoel terugdenkt aan jouw service. Daarnaast kunnen je collega's bij jou komen voor vragen en opmerkingen. Je bent daarin proactief en vindt het leuk om zowel de klanten als je collega's te helpen. Je hebt daarbij de vrijheid om mee te denken én te werken aan de opbouw van de perfecte klantenservice afdeling.Gemiddelde werkdag
09.00Tijd voor een nieuwe dag! Je sorteert de mail en bepaalt welke berichten prioriteit hebben. De eerste vraag van de dag is gelijk een lastige maar daar draai jij je hand niet voor om.
11.00
Je bent inmiddels lekker op stoom. Samen met de Manager klantenservice bepaal jij wat iedereen in het team gaat oppakken deze week. Een collega heeft een vraag over een moeilijke klant en jij legt uit hoe je dit het beste kunt aanpakken.
13.00
Tijd voor de lunch, jullie bespreken de legendarische vrijdagmiddagborrel van afgelopen week.
15.00
Je verdiept je in een nieuw product zodat je goed op de hoogte bent en de juiste technische kennis kunt leveren aan de klant. Even later krijg je een foto binnen per mail over welke kabel nodig is voor de ingang die op de foto staat. Je geeft de klant passend advies en maakt de bestelling voor de klant in orde.
17.30
Tijd om naar huis te gaan! Het geeft je iedere dag weer een kick als je alle vragen goed hebt kunnen afhandelen en vandaag was weer zo een dag.
Wat vragen wij?
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden
- Je hebt een klantgerichte werkhouding
- Je beschikt minimaal over basiskennis van Microsoft Office
- Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau
- Je bent fulltime beschikbaar (40 uur per week)
- Je hebt een flexibele werkhouding
- Je bent leergierig en houdt van aanpakken
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Ervaring als medewerker van een klantenservice of callcenter is een vereiste (2 tot 5 jaar werkervaring)
Wat bieden wij?
- Per direct een fulltimebaan (40 uur per week)
- Goed salaris
- Auto van de zaak behoort tot de mogelijkheden
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- De kans om iedere dag wat te leren en jezelf te ontwikkelen
- Werken bij een snelgroeiend bedrijf
- Informele en zeer ambitieuze werksfeer in een sociaal team
- Regelmatig gezellige bedrijfsuitjes