Beginnende kerstkriebels? Wees er als eerste bij en shop ons mega kerst-assortiment voor de laagste prijs.
Bulleye lamp | NOVA (E27, IP44, 40W, Wit)
Specificaties
Bulleye buitenlamp - Met deze bulleye lamp kan je gemakkelijk je schuur of garage verlichten. Al is deze lamp er ook zeer geschikt voor om de hele tuin op te lichten! Met een IP-waarde van IP44 kan hij namelijk tegen vuil en regen. De lamp heeft een E27 fitting, waardoor de meeste peertjes en kogellampen in de armatuur passen.
Bulleye lamp: wit met E27 fitting
Deze stevige bulleye lamp zorgt ervoor dat jij je tuin, garage of schuur licht kunt geven. De armatuur kan maximaal 40 watt vermogen geven. Je kunt er dus met gemak een E27 lamp inschroeven met een hoog lumen aantal. Door de IP-waarde van IP44, kan deze armatuur tegen vuil en regen. Daarnaast kan de armatuur goed tegen een stootje. Dit wordt aangegeven met de IK-waarde. Het meet hoe bestand een product is tegen mechanische impact, dus schokken of stoten. De IK-waarde van dit armatuur is IK10, waardoor hij een val van 40 centimeter hoog, en een impact van 5 kilogram kan overleven.Eigenschappen:
- NOVA Bulleye lamp
- Type fitting: E27
- IP-waarde: IP44
- IK-waarde: IK10
- Maximaal vermogen: 40 watt
- Afmetingen: 17 x 12.5 x 11.5 centimeter
- Materiaal: Kunststof
- Kleur: Wit
- Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis
- Nergens goedkoper!
- Meer dan 2 miljoen klanten gingen je voor
- Betaal binnen 14 dagen na aankoop