Beginnende kerstkriebels? Wees er als eerste bij en shop ons mega kerst-assortiment voor de laagste prijs.
Bulleye lamp | NOVA (E27, IP44, 100W, Zwart)
Specificaties
Bulleye buitenlamp - Deze bulleye lamp voor buitengebruik is zeer geschikt om aan je schuur of buitenmuur te hangen. Zo heb je een fijne en duurzame lichtbron, waar je verschillende lampen met een E27 fitting in kan schroeven. De armatuur kan goed tegen schokken of stoten, door zijn IK-waarde van IK10.
Bulleye lamp, zwart met E27 fitting
Deze stevige bulleye lamp zorgt ervoor dat jij je tuin, garage of schuur licht kunt geven. De armatuur kan maximaal 60 watt vermogen geven. Je kunt er dus met gemak een E27 lamp inschroeven met een hoog lumen aantal. Door de IP-waarde van IP54, kan deze armatuur tegen vuil en regen. Daarnaast kan de armatuur goed tegen een stootje. Dit wordt aangegeven met de IK-waarde. Het meet hoe bestand een product is tegen mechanische impact, dus schokken of stoten. De IK-waarde van dit armatuur is IK10, waardoor hij een val van 40 centimeter hoog, en een impact van 5 kilogram kan overleven.Eigenschappen:
- NOVA Bulleye lamp
- Type fitting: E27
- IP-waarde: IP44
- IK-waarde: IK10
- Maximaal vermogen: 100 watt
- Afmetingen: 17 x 12.5 x 11.5 centimeter
- Materiaal: Kunststof
- Kleur: Zwart
- Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis
- Nergens goedkoper!
- Meer dan 2 miljoen klanten gingen je voor
- Betaal binnen 14 dagen na aankoop